E Bilet Destek Merkezi

Yanıtını aradığınız tüm sorular için Destek Merkezimizinden size uygun olan iletişim yolunu seçebilirsiniz.

Çağrı Merkezi 444 17 80

Tüm Soru, Görüş ve Önerileriniz İçin info@biletmarket.com

Bilet Market Nedir

Bilet Market, "iki nokta arasında uçmanın hızlı yolu"dur. Yani yurt içi ve yurt dışı uçak biletlerini kolayca almanızı sağlayan, onlarca havayolu şirketinin uçuşlarını bir arada görebileceğiniz, bilet fiyatlarını tek bir ekranda karşılaştırarak hemen satın alabileceğiniz bir internet hizmetidir. Hemen uçak bileti almak için tıklayın!

Bilet Market’te size en uygun uçuşu bulmak için,öncelikle 'Uçuş Arama Sayfası'nda uçuşunuzla ilgili detayları seçin;

Nasıl Rezervasyon Yapabilirim?

  • Gidiş – Dönüş,Tek Gidiş ya da Çoklu Uçuş olarak biletinizi belirleyin.
  • Hareket noktası bölümüne seyahatinizin başlayacağı şehri, varış noktası bölümüne seyahat edeceğiniz şehri yazın.
  • Gidiş ve dönüş tarihlerini belirleyin. Dilerseniz tarihlerim esnek seçeneğini işaretleyerek, seçtiğiniz günlerin dışında + / - 3 günü de aramaya dahil ederek sonuç ekranında bu tarih aralığındaki uygun uçuşları ve fiyatları da görüp karşılaştırabilirsiniz.
  • Kaç kişi için bilet rezervasyonu yapacağınızı veya satın alacağınızı seçin. Yetişkin, çocuk, bebek gibi seçenekleri belirleyin.
  • Seçtiğiniz özelliklere uygun olan uçuşları listelemeden önce, "diğer seçenekler" bölümüne tıklayarak özellikle uçmak istediğiniz Ekonomi, First Class, Business Class uçuş sınıflarından istediğinizi seçebilirsiniz. Ayrıca "sadece aktarmasız uçuşları göster" seçeneğini işaretleyerek, sonuç ekranında sadece aktarmasız yani direkt uçuşları görebilirsiniz.
  • "UYGUN UÇUŞLARI BUL" butonuna tıklayıp belirttiğiniz kriterlerdeki uçuşları listeleyin.

Listelenen uçuşlardan; size uygun olanını işaretleyerek "Seçiniz" butonuna tıklayın. Uçuşunuzun tarihini veya rotasını yine bu sayfada değiştirebileceğiniz gibi sonuç ekranında sıralama tercihlerinizi de değiştirebilirsiniz (fiyata göre, süreye göre, gidiş uçuşu kalkış zamanına göre). Ayrıca sonuçlar arasından tercih ettiğiniz havayolu firmasını ve aktarma sayısını tıklayarak sonuçlarınızı daha ayrıntılı filitreleyebilirsiniz.

Bir sonraki "Uçuş Detayları Sayfası"nda uçuş bilgilerinizi ve bilet ücretlerini inceleyebilirsiniz. E- bilet kesilebilir butonuna tıklayarak biletinizi doğrudan satın alabilirsiniz. Ayrıca yine bu sayfada sepetnize seyahat sigortası, otel ve kiralık araç ekleyebilirsiniz. Rezervasyonu Tamamla butonuna tıklayarak "Yolcu Bilgileri Sayfası"na geçin.

"Yolcu Bilgileri Sayfası"na seyahat edecek yolcuların bilgilerini girin ve SONRAKİ ADIM butonuna tıklayarak "Bilet Teslim ve Ödeme Bilgisi" sayfasına geçin.

"Bilet Teslim ve Ödeme Bilgisi" sayfasında Ücret detayları ve Sepetinizin Toplam fiyatı görülecektir. "Gönderim Tipi" bölümünden "Ön Rezervasyon" seçeneğini işaretliyerek uçak biletinizi ayırtabilir veya "E-bilet" i seçerek ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Uçuş kurallarını ve Acente kurallarını işaretleyerek kabul edin. REZERVASYONU TAMAMLA butonuna tıklayarak "Sonuç" sayfasına geçin.

Bu sayfada Rezervasyon Numaranız (PNR No) ve uçuş detaylarınız görülecektir.

Rezervasyon yaptığınızda veya bilet satın aldığınızda, PNR numaranız size e-posta ile de ayrıca bildirilecektir."Bilet Market" üye sayfanızdan uçak bileti rezervasyonlarınızı ve bilet satın alımlarınızı inceleyebilirsiniz.

E Bilet

1. Elektronik bilet nedir?

Kağıt bilet kullanımını ortadan kaldıran biletleme sistemidir. Tüm bilet bilgileri elektronik olarak sistemde saklanır ve satış anında size tüm bilgileri içeren bir "seyahat belgesi" verilir. Rezervasyon ve ödeme, kağıt bilette olduğu gibi devam eder ve size verilen seyahat belgesi olsun ya da olmasın, check-in kontuarında sadece resimli bir kimlik ile (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport, evlilik cüzdanı) birlikte check-in yaptırabilirsiniz.

2. Herhangi bir bilet olmadan, rezervasyonun doğru yapılıp yapılmadığını nasıl anlayabilirim?

Satış anında size verilen "seyahat belgesi" rezervasyon ve uçuşla ilgili tüm gerekli bilgileri konfirme eden bir belgedir, bu nedenle kağıt bilete ihtiyaç duyulmaz.

3. Kağıt bilet yerine elektronik bilet kullanmanın avantajı nedir?

Elektronik biletin kaybolma, çalınma ve unutulma riski yoktur. Rezervasyondan boarding ve uçuş aşamasına kadar tüm bilet işlemlerinin daha pratik, hızlı ve sorunsuz gerçekleşmesini sağlar.

4. Elektronik bilet ile kağıt bilet sisteminin işleyişi aynı mıdır?

Hayır, değildir. Elektronik bilet, Bilet Market veritabanında tüm bilgileri içeren bir sisteme sahiptir. Eğer elektronik bilet bilgileriniz sistemde saklıysa doğrudan check-in kontuarına giderek işlem yaptırabilirsiniz. Kağıt bilet satış kontuarında satın alınması gerekir ve daha sonra check-in işlemlerine başlanır.

5. Nereden elektronik bilet alabilirim?

Web Sitemiz (www.biletmarket.com), Saltur Turizm satış ofisleri veya Saltur Bilet Hattı (444 17 80) aracılığı ile tüm iç ve dış hat uçuşlarımıza bilet satın alabilirsiniz.

6. Rezervasyon biletlendikten sonra uçuş detaylarımı nasıl öğrenebilirim?

Rezervasyonunuz biletlendikten sonra e-posta adresinize uçuş detaylarınızı içeren bir bilgilendirme e- postası alacaksınız. Ayrıca sistemimize üye olduğunuz taktirde web sitemiz aracılığı ile yarattığınız mevcut rezervasyonlarınız ve satın aldığınız elektornik biletlerinizin yanı sıra geçmişte sistemimiz üzerinden yaptığınız işlemleri de görebilirsiniz.

7. Elektronik biletin iadesi kağıt biletin iadesinden farklı mıdır?

Kağıt bilet için uygulanan iade kurallarımız elektronik bilet için de aynen geçerlidir. Tüm bilet bilgilerinin sistemde kayıtlı olduğu elektronik bilette, biletin kaybolma tehlikesi olmadığından, zaman kaybetmeksizin iade işlemi gerçekleştirilmektedir.

8. İnternet üzerinden grup rezervasyonu yapılabilir mi?

Grup rezervasyonları 10 kişi ve üzerinde olan yolcu sayıları için geçerlidir. Grup rezervasyonlarınız için uçuş detaylarınızı içeren (seyahat tarihi, parkur, kişi sayısı ve tercih ettiğiniz saat gibi.) bir e–maili info@biletmarket.com veya bilet@biletmarket.com adresine iletebilirsiniz. Gönderdiğiniz grup talebiniz en kısa süre içerisinde yanıtlanacaktır.

9. İnternet üzerinden nasıl Elektronik Bilet satın alırım?

Web sitemizden KREDİ KARTI ile Elektronik Bilet satın alabilirsiniz.

10. Web sitenizde ödeme yaparken hangi kredi kartlarını kullanabilirim?

Web sitemizde ödeme yaparken, Master ve Visa Card kullanılmaktadır. Ayrıca sistemimize üye banka kartlarıyla vade farkı ödeyerek taksitle bilet satın alabilirsiniz.

11. Bilet ücreti kredi kartımdan hemen çekilecek mi?

Yapmış olduğunuz rezervasyonu bilete dönüştürmek için sistemde kredi kartı detaylarınızı girip "satın al" butonuna bastığınızda bilet ücreti kredi kartınızdan tahsil edilecektir.

12. Web siteniz aracılığıyla rezervasyon yapmaya çalışıyorum, ancak kredi kartım kabul edilmiyor. Neden?

Limit yetersizliği, yanlış kart numarası, son kullanma tarihinde hata ve benzeri nedenleri olabilir, bankanız ile irtibat kurunuz.

13. Elektronik biletimin faturasını nasıl alabilirim?

Elektronik biletinizin faturasını almak için lütfen Saltur Satış Ofisine başvurunuz veya 444 17 80’den Çağrı Merkezimizi arayınız.

14. Çağrı Merkezinden (444 17 80) nasıl Elektronik Bilet satın alırım?

Çağrı Merkezimizden KREDİ KARTI ile Elektronik Bilet satın alabilirsiniz. Elektronik bilet bilgisi elektronik posta veya talep edildiği taktirde sms olarak gönderilmektedir.

Yanıtını aradığınız diğer sorular için Çağrı Merkezimizi arayabilir (444 17 80) veya info@biletmarket.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Rezerve Edilmiş Bilet Satın Alma

Başka bir sistem üzerinden veya Bilet Market üzerinden üye olmadan rezerve edilmiş bir bileti nasıl satın alabilirim?

Başka bir sistem üzerinden rezerve edilmiş veya Bilet Market üzerinden üye olmadan gerçekleştirilmiş rezervasyonlarla ilgili online satın alma işlemi yapılamamaktadır. Bunun için lütfen 444 17 80 nolu telefondan çağrı merkezimizle iletişime geçiniz.

Bilet Market üzerinden üye olarak rezerve edilmiş bir bileti nasıl satın alabilirim?

Bilet Market üzerinden üye olarak rezerve edilmiş bir bileti ise sistem üzerinden satın almak çok basittir!

Öncelikle üye paneli bölümüne tıklayarak kullanıcı adı ve şifrenizi girmeniz gereken sayfaya yönlendirileceksiniz. Bu sayfada kullanıcı adı ve şifrenizi girip "üye girişi" butonuna tıkladıktan sonra panel sayfanız açılacaktır. Panel sayfanızın üst menüsündeki rezervasyonlarım yazısına tıkladığınız zaman geçmişte yapmış olduğunuz tüm rezervasyonlarınızın yer aldığı sayfaya yönledireleceksiniz. Bu sayfada bütün rezervasyonlarınızın detayları yer almaktadır. Satın almak istediğiniz biletin rezervasyon numarasına tıkladığınızda sayfanın aşağısında uçuş detaylarının açıldığını göreceksiniz. Aşağıdaki "e-bileti kes" butonuna tıkladığınız zaman ödeme detaylarınızı girmeniz gereken sayfa açılacaktır. Bu sayfada fatura ve kart bilgilerinizi doldurup ödeme şeklini seçtikten sonra "rezervasyonu tamamla" butonuna tıklayarak biletinizi satın alabilirsiniz.

LÜTFEN DİKKAT: Son biletleme tarihi geçmiş rezervasyonlarınızın detaylarını sistem üzerinden aynı şekilde görüntüleyebilirsiniz ancak online olarak satın almanız mümkün değildir. Bunun için lütfen 444 17 80 nolu telefondan çağrı merkezimizle iletişime geçiniz.

İptal / İade

E-biletimin iptali durumunda ceza uygulanacak mı?

Bilet satın alma işlemi sırasında veya opsiyonlu rezervasyon yapma sırasında sitemizde ‘Havayolu kuralları ‘ bölümü altında satın almayı planlamış olduğunuz bilet için tüm iptal, iade ve değişlik kuralları mevcuttur. Her havayolunun farklı bir iptal, iade ve değişiklik kuralı olduğu için biletinizi satın almadan önce bu kuralları dikkatlice okumanızı öneririz. Biletinizin iptal veya iade durumunda bu kurallar dikkate alınacaktır.

E-Biletimi nasıl iptal edebilirim?

444 17 80 nolu çağrı merkezimizi arayarak iptal işleminizi yaptırabilirsiniz.

Biletimin iadesini nasıl alabilirim?

Bilet iptal işleminizi ilgili 444 17 80 nolu Bilet Market çağrı merkezimizi arayarak, e-bilet no bildirerek biletinizin iade talebinde bulunabilirsiniz. Biletinizin işleme alındığı tarihten itibaren havayolundan gelecek cevaba göre tarafımıza nasıl ödeme yapmışsanız;

  • Kredi kartı (taksit veya tek çekim)
  • Havale yaptıysanız hesabınıza havale edilecektir.
  • Nakit ödeme yaptıysanız, ödeme yapan kişiye makbuz karşılığında iade işlemi yapılacaktır.

Biletleme esnasında tahsil edilen Biletleme Hizmet Bedeli iade edilmeyecek olup, iade işlemlerinde ayrıca bir hizmet bedeli alınmayacaktır. Bilet değişikliğinde, değişiklik ücretine ilave olarak 10 Euro hizmet bedeli tahsil edilecektir.

Bilet Market, havayolu ile aracı kurum durumundadır. İadeleriniz ilgili havayolundan onay alındıktan sonra belli devrelerde (yaklaşık 1 ay sonra) satın alım işlemi yapılmış şekilde tarafınıza iade edilecektir. Havayolundan onay alınmadan iade yapılması mümkün değildir.